jonssonamanda

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Ja, vad ska man säga...

Av amanda jonsson carlsson - 18 september 2012 21:51

Okej nu måste jag skärpa mig!

 

Hej iaf!

 

Idag var det en helt vanlig dag, bara massa lektioner. Sluta typ vid halv tre, då tog vi bussen in till stan. Lämna av Moa å Olivia på donkelidonken. Och så gick jag och Moa S ner till busstationen, tog bussen hem. Ränsa ur allt ur min byrå, måste tvätta allt inne vi åker till Marollca på Lördag med klassen   Jag är så jääävla taggad!

Sen så blev det stallet en snabbis, mockade bara. Är hoppträning i morgon, då jävlar. Sist stanna hon på varienda hinder minst en gång. Så i morgon då kör vi! Glömde skriva o hoppträngen förra gången, men hon var lite seg. Vägrade ganska mycket, men på slutet så flöt det på bra. Och konstigt nog har jag fått en rädsla av att hoppa, har aldrig varit rädd föut. Det börjar gå över nu, men ändå skiit konstigt   

 

Iaf så är det fridluftsdag, stavas det så? aja i morgon. Vi ska gå på massa stationer och sånt..

Slutar tidigt tror jag, så det är i alla fall skönt!   

 

Puss A   


Today!


 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda jonsson carlsson - 22 oktober 2012 22:39

Hejsan! Skrev ett inlägg igår, men det raderades tydligen.. Fredriks föräldrar har varit här den här helgen, har fått en försenad present och lite så. Har köpt lite andra saker också. Det kommer så småningom bild! Har inte hänt så mycket den här h...

Av amanda jonsson carlsson - 18 oktober 2012 21:48

Tog en snabb bild, byxor från Bikbok och tröja med! Pusshej

Av amanda jonsson carlsson - 16 oktober 2012 14:05

Hej, jag vet jag har varit jätte dålig på att upptradera.. Är somsagt sjuk, så är hemma från skolan idag! Kände mig lite risig igår kväll så mamma fick ta stallet. Har inte gjort så mycket idag, hade sovmorgon. Typ tittat på tv hela dan, har även p...

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards