jonssonamanda

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

15 ÅR!

Av amanda jonsson carlsson - 6 oktober 2012 23:26

Hej!

Fyller som sagt år idag, hihi! Så min släkt har varit här, orkar verkligen inte ta kort på allt jag har fått..men kan skriva det! 

En armbands klocka, vitt silver! Väldigt mycket smycken, ringar, armband å öronhängen. Massor med pengar, fick det till 2200:-..Kläder, bh å lite sånt! Perfym. Saker till mitt rum, matta, kuddar lite sånt! Hästsaker, vita ridbyxor osv. Grönt kort, och för er som inte vet vad det är, det är ett licens som man ska ha för att kunna tävla, förutom klubbtävlingar! Och så fick jag en Iphone <--!! Eller får den den här veckan! Det roliga är att Jossan också får en...och hon fyller år den 20 december..

 

Är jätte nöjd med alla pressenter, och tack alla som gjorde den här dan super! 

Önska mig inte så jätte mycket, pga att jag köpte typ allt i Palma/ Mallorca. Massa kläder och smink å smycken! 

Och tack alla kompisar för allt fint!

 

Efter att alla åkt hem idag så cykla jag till stallet, pyssla om Borbaa och mockade å fodra. Sen hem, duscha och bara myst i sofan! Super härlig dag!

 

Imorgon så är det ju egentligen hopptävlig i Sjonhem, men har verligen inte det där suget att tävla i morgon så jag skiter i det. Istället så ska jag och mamma åka på Loppis i Träkumla oss en tjej som säljer jätte mycket hästsaker   Så får se om jag hittar något!


Puss A   

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda jonsson carlsson - 22 oktober 2012 22:39

Hejsan! Skrev ett inlägg igår, men det raderades tydligen.. Fredriks föräldrar har varit här den här helgen, har fått en försenad present och lite så. Har köpt lite andra saker också. Det kommer så småningom bild! Har inte hänt så mycket den här h...

Av amanda jonsson carlsson - 18 oktober 2012 21:48

Tog en snabb bild, byxor från Bikbok och tröja med! Pusshej

Av amanda jonsson carlsson - 16 oktober 2012 14:05

Hej, jag vet jag har varit jätte dålig på att upptradera.. Är somsagt sjuk, så är hemma från skolan idag! Kände mig lite risig igår kväll så mamma fick ta stallet. Har inte gjort så mycket idag, hade sovmorgon. Typ tittat på tv hela dan, har även p...

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards