jonssonamanda

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Snart så

Av amanda jonsson carlsson - 20 september 2012 20:25

Hej!

 

Det blev ingen hoppträning i går, pga av att jag inte fick hoppa i den gruppen jag ville. Så jag hoppade hemma ist, Cecilia hade hoppat dagen innan så hindrena var redan frame. Red på några bommar som var upphöjda, hon blir så pigg! Så hon galopperar igen hindrena eller hoppar över alla samtidigt...konstig häst! Men hon blev mycket lugnare sen, mamma sa att jag skulle driva på henne lite mer. Och det gjorde jag såklart, och jävlar vilken skiljnad det blev! Red som en åtta, hindren var ganska låga men det är bra träning för henne. Hon var iaf skit duktig, var pigg men kanske lite fjantig. Har världens finaste häst helt enkelt!   

 

Idag var det skola, tråkig dag...

Red ut när jag kom hem, och nu försöker jag städa mitt rum och samtidigt packa...

Imorgon är det 10-års jubelium för vår skola, så vi har teama dag. Slutar klockan två på öster, så måste ta kvart över två bussen hem, för att hinna fixa allt innan Lördag! 

 

Nu måste jag verkligen packa, hejdå!   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda jonsson carlsson - 22 oktober 2012 22:39

Hejsan! Skrev ett inlägg igår, men det raderades tydligen.. Fredriks föräldrar har varit här den här helgen, har fått en försenad present och lite så. Har köpt lite andra saker också. Det kommer så småningom bild! Har inte hänt så mycket den här h...

Av amanda jonsson carlsson - 18 oktober 2012 21:48

Tog en snabb bild, byxor från Bikbok och tröja med! Pusshej

Av amanda jonsson carlsson - 16 oktober 2012 14:05

Hej, jag vet jag har varit jätte dålig på att upptradera.. Är somsagt sjuk, så är hemma från skolan idag! Kände mig lite risig igår kväll så mamma fick ta stallet. Har inte gjort så mycket idag, hade sovmorgon. Typ tittat på tv hela dan, har även p...

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards